Liggen bij jouw thuis ook de messen in de sokkenlade?
Waarschijnlijk niet.
Waarom bewaar je dan op kantoor wel de facturen die nog betaald moeten worden tussen de reclame van vorige week?
Heb je er al eens bij stilgestaan hoeveel tijd het je kost om iets te zoeken? Of om nieuwe exemplaren op te vragen omdat je het oude kwijt bent. Waarschijnlijk veel... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ga dus vandaag nog van CHAOS naar STRUCTUUR
Als je start heb je 12 weken later een systeem gevonden dat perfect werkt voor jou. Een systeem dat zorgt voor meer structuur en dus ook meer tijd.
Gegarandeerd! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ik heb besloten van mijn jarenlange ervaring als management assistente en administratieve duizendpoot in een opleiding te gieten zodat ik jou kan leren en op weg zetten naar een overzichtelijke administratie.
Mijn nieuwe traject ‘perfect workflows’ is er speciaal voor jou!
We beginnen met het inventariseren van alle taken en bekijken alle documentenstromen binnen je bedrijf.
Daarna gaan we deze optimaliseren en zorgen we voor de perfecte opzet naar structuur en orde.
We kijken welke programma’s en tools bij jou passen en je kunnen verder helpen.
Zonder dat je hier veel extra geld aan gaat uitgeven.
Je kan natuurlijk ook gewoon voortdoen zoals je bezig bent en tijd verliezen met zoeken of de boetes op vergeten facturen blijven betalen.
De keuze is aan jou.
Zet je nu al op de wachtlijst!