Hi, ik ben Heidi, ik woon met mijn man en 2 kinderen in een fijne buurt op de Antwerpse Linkeroever.


Ik begin mijn dag steevast met koffie, gewoon zwart en liefst nogal sterk, maar wel in een vrolijk kopje.

Persoonlijk omschrijf ik mezelf graag als een creatieve denker en een optimist, ik hou heel erg van reizen en de natuur. Bij mooi weer is de kans dus groot dat je me in de tuin tegenkomt.

Sinds 2018 bied ik administratieve ondersteuning aan ondernemers en freelancers onder de naam OFFICE11. 

Heidi Van den Bergh

Online Office Manager & Time Maker

Ik heb intussen meer dan 25 jaar ervaring en werkte heel wat jaren als administratief medewerker, management-  en directieassistente.


Ik voelde mij het beste thuis in een klein bedrijf waar ik een afwisselend takenpakket had. Bij de opstart had ik de meeste taken snel onder de knie en ik leerde makkelijk nieuwe programma’s aan. Ik was dus snel ingewerkt en kon niet wachten tot mijn voorgangster vertrokken was zodat ik echt vollenbak aan de slag kon gaan.


Ik maakte er altijd een sport van om alle administratieve processen binnen het bedrijf zo goed mogelijk te begrijpen waardoor ik ook vaak verbetermogelijkheden zag.

Ik stelde sommige stappen in vraag en keek hoe ik deze kon optimaliseren.


In een van mijn laatste jobs in loondienst ging ik van een 5 daagse werkweek naar 4 dagen en had ik nog steeds tijd om koffie te gaan drinken met de collega’s of een pakketje naar de post te brengen als ik daar zin in had... Ik bedoel maar... door te optimaliseren creëerde ik tijd.


Maar als je tijd over hebt en vastzit in een bepaald bedrijf  ga je je vervelen…

en hop...

ik ging op zoek naar een nieuwe uitdaging en werd zo een echte jobhopper.

Zo ging het elke keer weer, tot het moment dat ik het patroon waar ik inzat doorzag en op zoek ging naar een oplossing voor mezelf.


Dat is het moment waarop ik besloot om Virtual assistant te worden.

Na een traject bij een business coach durfde ik eindelijk echt in mezelf geloven en zag ik mezelf als ondernemer.

 

Door de samenwerkingen met mijn klanten ontdekte ik dat mijn droom veel groter is en dat mijn passie veel verder gaat dan het bieden van administratieve ondersteuning.


Ik krijg er namelijk super veel energie van om samen met jou op zoek te gaan naar een betere manier van werken en te kijken hoe jij tijd kan winnen door te optimaliseren. Dus bundelde ik al mijn kennis en ervaring in een intensief VIP traject zodat ik  jou kan leren hoe het beter kan.

Wat klanten zeggen

PURE WINST voor mijn bedrijf 

"Wat een VA ben jij! Als startend ondernemer was het voor mij heel spannend om mijn eerste VA aan te werven. Het is een investering en je wil zeker zijn dat die opbrengt. Reeds vanaf de eerste dag voelde Heidi feilloos aan wat er verwacht werd. Omdat ze mee denkt en proactief is, ben je steeds enkele stappen vooruit. Het platform waarmee ik met online trainingen wou aanbieden kende ze nog niet maar ze zorgde ervoor dat ze dit binnen no time onder de knie had.

Ook wat betreft huisstijl en aanpassingen die ze spontaan voorstelt voelt ze direct aan wat iemand bedoelt.

Heidi is een pure winst voor mijn bedrijf en een absolute aanrader👌".

REDDENDE ENGEL

"Heidi is mijn reddende engel in nood. Bij (last-minute) taken kan ik rekenen op de flexibiliteit en support van Heidi. Op deze manier houd ik focus op mijn core business en vind ik gemoedsrust. Ik raad jouw diensten dan ook graag verder aan in mijn netwerk. Een hele fijne co-creatie op basis van vertrouwen en een snel begrip! Top lady!"

ROTS IN DE BRANDING

"Heidi is een rots in de branding! Bij al mijn administratieve taken, zoals het maken van een content planning, presentaties mooi maken, folders opmaken,... is zij mijn go-to person! Heidi verdiept zich in iedere klant en denkt echt mee met je zodat je jouw doelen kan bereiken! Ik ben supertevreden van mijn samenwerking met Heidi, ik kan iedereen Heidi als VA aanraden! Buiten haar professionele expertise is het ook gewoon een topmadam!"

Wil jij graag starten

als Virtual Assistant