Hi, ik ben Heidi, ik woon met mijn man en 2 kinderen in een fijne buurt op de Antwerpse Linkeroever.


Ik begin mijn dag steevast met koffie, gewoon zwart en liefst nogal sterk, maar wel in een vrolijk kopje.

Persoonlijk omschrijf ik mezelf graag als een creatieve denker en een optimist, ik hou heel erg van reizen en de natuur. Bij mooi weer is de kans dus groot dat je me in de tuin tegenkomt.

Sinds 2018 bied ik administratieve ondersteuning aan ondernemers en freelancers onder de naam OFFICE11. 

Heidi Van den Bergh

Online Office Manager & Time Maker

Ik heb intussen meer dan 20 jaar ervaring en werkte heel wat jaren als administratief medewerker, management-  en directieassistente.


Ik voelde mij het beste thuis in een klein bedrijf waar ik een afwisselend takenpakket had. Bij de opstart had ik de meeste taken erg snel onder de knie en ik leerde nieuwe programma’ aan alsof het niets was. Ik was dus altijd snel ingewerkt en kon niet wachten tot mijn voorgangster vertrokken was zodat ik echt vollenbak aan de slag kon gaan.

Ik maakte er altijd een sport van om alle administratieve processen binnen het bedrijf zo goed mogelijk te begrijpen waardoor ik ook vaak verbetermogelijkheden zag.

Ik stelde sommige stappen in vraag en keek hoe ik deze kon optimaliseren.


In een van mijn laatste jobs in loondienst ging ik van een 5 daagse werkweek naar 4 dagen en had ik nog steeds tijd om koffie te gaan drinken met de collega’s of een pakketje naar de post te brengen als ik daar zin in had... Ik bedoel maar... door te optimaliseren creëerde ik tijd.


Maar als je tijd over hebt en vastzit in een bepaald bedrijf  ga je je vervelen…

en hop...

ik ging op zoek naar een nieuwe uitdaging en werd zo een echte jobhopper.


Zo ging het elke keer weer, tot het moment dat ik het patroon waar ik inzat doorzag en op zoek ging naar een oplossing voor mezelf.


Dat is het moment waarop ik besloot om Virtual assistant te worden.

Intussen doe ik veel meer dan enkel uitvoeren wat me gezegd wordt en ben ik een echte online office manager.

Ik krijg er energie van om mee met jou op zoek te gaan naar een betere manier van werken en kijken hoe jij tijd kan winnen of door workflows te optimaliseren. Als dan na een tijdje alles vlot loopt, komt er in mijn agenda gewoon weer wat ruimte voor een nieuwe klant of nieuw project.