Structuur in je administratie.

Je kan meer uit je bedrijf halen door je administratieve proces te optimaliseren.


Bekijk het eens zo: Als bij jou thuis de messen niet in de sokkenlade liggen; waarom liggen jouw binnengekomen facturen dan tussen de reclame van vorige week?


Heb je er al eens bij stilgestaan hoeveel tijd het je kost om iets te zoeken? Of om nieuwe exemplaren op te vragen omdat je de oude kwijt bent.  Waarschijnlijk veel... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ga dus vandaag nog van CHAOS naar STRUCTUUR en zorg ervoor dat jij niet langer tijd verliest. 

Ik doorloop met jou het hele proces en we zetten overal de puntjes op de i. 

Aan het einde van het traject heb jij een systeem gevonden dat perfect werkt voor jou. Een systeem dat zorgt voor meer structuur en dus ook meer tijd.

Daarnaast heb je dan ook meteen inzichtelijk welke taken je graag doet of welke zaken je toch liever zou uitbesteden. 

En voor de taken die je dan gaat uitbesteden heb je ook al ineens de handleiding klaarliggen. 

Fantastisch toch? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀

 

Herken je dit? 

  • Je maakt je facturen in word en hebt eigenlijk geen idee wat je aan het doen bent.
  • Je betaalt regelmatig boetes omdat je een factuur niet op tijd betaalde?
  • Je probeert weer eens een nieuw programma uit, bent uren kwijt aan uit te zoeken hoe het werkt en dan blijkt het toch niet geschikt voor jou
  • Je verliest super veel tijd aan het zoeken naar documenten op je computer
  • Je voelt jezelf een warhoofd omdat die administratie er zo onoverzichtelijk uitziet
  • De moed zakt je al in de schoenen nog voor je aan het verwerken van je administratie begonnen bent.
  • Je denkt dat je een VA nodig hebt maar weet niet goed wat je die dan moet laten doen en hoe dat allemaal werkt. 

    Jij hebt geen assistent nodig.

    Je hebt structuur nodig. 

    maar ik heb goed nieuws voor jou!


    Ik heb namelijk mijn meer dan 25 jaar ervaring als Virtual assistant, management assistente en administratieve duizendpoot in binnen- en buitenland  gebundeld en daar ook nog eens alle cursussen en trainingen die ik zelf ooit volgde aan toegevoegd zodat ik jou kan leren hoe jij als coach of kenniswerker jouw bedrijf meer structuur kan geven en alle administratie afhandelt zonder er uren mee bezig te zijn. 


    Ik realiseerde me hoe verschillend elke administratie is en wil ervoor zorgen dat dit traject jou ook echt iets oplevert. want niets is zo vervelend als investeren in een online traject waar je vervolgens geen stok achter de deur hebt en dus al snel alles op de lange baan schuift.  


    Ik weet namelijk zeker dat jij droomt van:

    • meer tijd om aan je bedrijf te werken
    • geld besparen
    • een overzichtelijke administratie. 
    • een gevoel van vrijheid omdat je weet dat systemen op elkaar afgestemd zijn
    • professioneel overkomen bij klanten en leveranciers
    • een opgeruimd bureau
    • taken uitbesteden op een efficiënte manier.
    • rust in je hoofd
    • meer ruimte voor creativiteit

    maar ook dat je het nodig hebt om:

    • een stok achter de deur te hebben om deze zaken echt aan te pakken. 
    • tips te krijgen die op jouw specifieke noden zijn afgestemd 
    • aangespoord te worden om door te zetten 
    • van gedachten te kunnen wisselen over hoe je bepaalde zaken nu juist zou kunnen aanpakken. 



    De keuze is aan jou.


    Wil jij: 


    - accountability


    - blijvende aanpassingen maken


    - orde op zaken stellen


    - leren hoe het anders kan


    - meer tijd om te doen wat je graag doet


    - persoonlijke begeleiding  

    Waarom dit traject? 

    Veel trainingen focussen op marketing, doelen stellen, cijfers halen, de echte businesskant van je zaak.

    Dit is ook super belangrijk voor de groei van je bedrijf. 

    Waar deze trainingen echter niet bij stilstaan is dat veel startende ondernemers en freelancers beginnen ondernemen vanuit een passie.

    Je beroep maken van wat je echt graag doet en de administratie die erbij komt kijken neem je er gewoon bij maar het is nooit echt jouw ding geweest. 

    Als jouw bedrijf dan echt groeit is administratie het eerste waar je op vast loopt. 

    Op een gegeven moment is de overwhelm zo groot dat je op zoek gaat naar een assistent. Maar wat eigenlijk eerst nodig is, is structuur.

    Als je taken wil overdragen moet je ook wel weten wat er juist gedaan moet worden.


    En dat is wat wij samen gaan doen.

    De aministratieve kant van jouw bedrijf zodanig in kaart brengen dat alle stappen helder zijn en alles op papier staat.

    Zodat eender welke administratief onerlegde medewerker of VA hier direct mee aan de slag kan gaan. 

    het resultaat


    Zelf ging ik door te optimaliseren van een 5-daagse werkweek

    naar 4 dagen en ik had nog steeds tijd over. Door te zorgen dat er een goed en doordacht plan is kan je ¼ van de tijd die je bezig bent met je administratie winnen.


    Als ik dat kon, kan jij het ook.

    En stel je eens voor wat je met die gewonnen tijd kan doen

    Dit gaan we doen.


    Ik leer jou stap voor stap hoe je meer inzicht krijgt in de papierberg en hoe je taken kan vereenvoudigen maar ook hoe je een fijne workflow voor jezelf kan opzetten en zorgen dat jouw bedrijf kan groeien. We bekijken waar jij zaken in het proces kan optimaliseren of digitaliseren om daarna te gaan automatiseren.


    Maar gene stress, we doen alles stap voor stap en er is genoeg tijd om alles uit te leggen zodat je ook echt mee bent in het proces.


    Ik voorzie voor elke 2 weken* een online call met daarin een moment voor vragen en een deel nieuwe informatie.


    Elke keer krijg je ook taken om de nieuwe informatie meteen te kunnen implementeren in jouw eigen bedrijf.

    Hier kan je rekenen op ongeveer een uurtje extra werk. Dit uurtje zorgt er echter wel voor dat je zelfs tijdens het traject al tijd kan winnen.


    *Wil je sneller gaan dan kan je ook kiezen voor wekelijkse calls. 



    Ik ga je dus niet alleen vertellen WAT je moet doen 

    maar ook HOE je het moet doen.



    Structuur in je administratie

    START


    voor starters en ondernemers die minder dan 1 jaar bezig zijn.

    € 1.497

                   excl. BTW 


    of 3 x € 507

                  excl. BTW

    Hiervoor krijg je:

    • Intakegesprek (60 min.) 
    • Bedrijfsscan 
    • overzicht van verbetermogelijkheden.
    • 6 online calls (60 min.)
    • De beste tips om jouw workflow te optimaliseren.
    • Mogelijkheid om tussendoor korte vragen te stellen via Whats-app


    Bonus

    • Toegang tot alle templates die ik gebruik
    • How-to's van de online tools waar ik mee werk en die voor jouw handig zijn.
    • gemiddelde tijdwinst van 20% 

    UPGRADE


    voor ondernemers die al even bezig zijn en hun administratieve processen willen verbeteren

    € 2.732

                      excl. BTW 


    of 4 x € 837

                         excl. BTW

    Hiervoor krijg je:

    • Intakegesprek (60 min.) 
    • Bedrijfsscan 
    • Uitgebreid rapport met verbetermogelijkheden
    • 12 online opvolg-calls (60 min.) 
    • De beste tips om jouw workflow te optimaliseren.
    • Mogelijkheid om tussendoor korte vragen te stellen via Whats-app


    Bonus

    • Toegang tot alle templates die ik gebruik
    • How-to's van de online tools waar ik mee werk en die voor jouw handig zijn.
    • gemiddelde tijdwinst van 20% 

    ALL IN


    voor ondernemers die hun administratieve processen willen optimaliseren maar geen tijd of zin hebben om alles zelf uit te werken


    Hiervoor krijg je:


    • Bedrijfsscan: vragenlijst ter voorbereiding 
    • Intakegesprek (60 min) 
    • Uitgebreid rapport met verbetermogelijkheden
    • 12 online opvolg-calls
    • De beste tips om jouw workflow te optimaliseren.
    • Ik schrijf jouw workflow en alle processen voor je uit.
    • Ik maak jouw how-to guides zodat je direct kan starten met uitbesteden van taken.
    • Mogelijkheid om tussendoor korte vragen te stellen via Whats-app

    Bonus

    • Jouw standaard documenten worden in handige templates gegoten 
    • Ik maak how-to guides van jouw meest gebruikte specifieke programma's zodat je direct kan starten met uitbesteden van taken.

    Starten als Virtual Assistant